Dietetika mindenkinek - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://diet.blog.hu/2009/10/27/a_colitis_ulcerosa_dietas_kezelese/full_commentlist/1#c7522791
Válasz erre: A colitis ulcerosa diétás kezelése
2009-10-31T11:32:05+01:00
2009-10-31T11:32:05+01:00
citromosjegestea
http://blog.hu/user/346503
<a href="http://diet.blog.hu/2009/10/27/a_colitis_ulcerosa_dietas_kezelese?fullcommentlist=1#c7514161" class="reply_nick_108274" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7514161 );">@ZZiza</a>: <br />
Szia!<br />
Köszönöm a segítséget jó sok információ van a általad ajánlott oldalon. Azt hiszem az a legcélszerűbb, ha listást készítek ajánlott/ nem ajánlott oszloppal. :)
https://diet.blog.hu/2009/10/27/a_colitis_ulcerosa_dietas_kezelese/full_commentlist/1#c7514161
Válasz erre: A colitis ulcerosa diétás kezelése
2009-10-30T12:06:48+01:00
2009-10-30T12:06:48+01:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2009/10/27/a_colitis_ulcerosa_dietas_kezelese?fullcommentlist=1#c7504502" class="reply_nick_346503" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7504502 );">@citromosjegestea</a>: <br />
Szia!<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.ideal.hu/egeszseg/932-elont-az-epe.html">www.ideal.hu/egeszseg/932-elont-az-epe.html</a> ez az oldal jó lehet neked. én annyit javasolnék így látatlanban, hogy kerüld a fűszeres, zsíros ételeket, a rántásr, mindent maiben sok zsír,olaj van: étem ezt a húsokra, tejtermékekre, zsíradékfélékre, kekszekre, süteméynekre, csokoládéra. Fogyassz ezekből sovány fajtát, margarint, könnyű piskótából készült édességeket. Főzz teflon edényben kevés olajjal, vagy használj grillt, sütőzacskót, fogyaszs sok zöldséfet, gyümölcsöt, lehetőleg minden étkezésre.
https://diet.blog.hu/2009/10/27/a_colitis_ulcerosa_dietas_kezelese/full_commentlist/1#c7504502
Válasz erre: A colitis ulcerosa diétás kezelése
2009-10-29T15:16:39+01:00
2009-10-29T15:16:39+01:00
citromosjegestea
http://blog.hu/user/346503
Igen részletes írtál a fenti betegségről. Tudnál ajánlani nekem egy olyan oldalt, ahol epe betegeknek való diétákat találhatok?<br />
Epe vezeték törésem van és szeretném, ha a kiegyensúlyozottabb lehetne a táplálkozásom.
https://diet.blog.hu/2009/09/23/nehany_gondolat_a_vitamintablettakrol/full_commentlist/1#c7391741
Válasz erre: Néhány gondolat a vitamintablettákról...
2009-10-17T17:56:28+02:00
2009-10-17T17:56:28+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
Igen, sajnos nem lehet okos az ember. Az a fontos, hogy mérlegeljük a pozitív és negatív hatásokat. Az általánosítás nem jó dolog. Nem minden korpás termék fusariumos, és a növényvédőszerek sem jelentenek akkora kockázatot, mint ahogy azt sokan gondolják. A teljes kiőrlésű termékek a servezetben toxinokat, koleszterint, kötnek meg,(tehát inkábbb magukhoz vonzák az ételből a méreganyagokat, mint hogy kioldódna belőlük... ha nagyon sokat eszünk belőlük 50-60 gotakkor a vitaminokat is megköthetik) laktatnak, serkentik az emésztést, táplálják a vastagbél hasznos baktérmait, rákmegelőző hatásuk van. Ez a fehér kenyérről nem mondható el, sőt, épp az ellenkezője jellemző rá.
https://diet.blog.hu/2009/09/23/nehany_gondolat_a_vitamintablettakrol/full_commentlist/1#c7335556
Válasz erre: Néhány gondolat a vitamintablettákról...
2009-10-12T12:26:09+02:00
2009-10-12T12:26:09+02:00
fűrészpor
http://blog.hu/user/336255
A teljes kiőrlésű lisztekből készült termékekkel nem vagyok kibékülve. Kevesen tudják, hogy a manapság használatos növényvédő szerek egy része a gabona félék héjában halmozódik fel. Teljes kiőrlés alatt azt értjük, hogy az egész gabona szemet, héjastól használják fel a malomban. Így ezek a felhalmozódott anyagok a teljes kiőrléssel mind a mi szervezetünkben landolnak... <br />
A bio élelmiszerek pedig fuzáriummal pakolnak minket tele, ami egyaránt káros gyermekeknek és felnőtteknek is.<br />
Én maradok a finomított rozsból készült kenyérnél.
https://diet.blog.hu/2009/08/31/vegetarianus_etrend_1/full_commentlist/1#c7120761
Válasz erre: Vegetáriánus étrend 1
2009-09-19T21:07:33+02:00
2009-09-19T21:07:33+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2009/08/31/vegetarianus_etrend_1?fullcommentlist=1#c7086022" class="reply_nick_273408" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7086022 );">@ardeacinerea</a>: :) Nem vagyok vega... bár néha gondolkozom, hogy jobb lenne annak lenni. A húsról le tudnék mondani, a tejtermékekről nem. <br />
Van viszont ismerősöm, nem is egy, akik egymástól függetlenül az nyilatkozták, hogy sokkal jobban érzik magukat, nagyobb a viltalitásuk, mióta nem esznek húst. Mivel sokkal jobba odafigyelnek arra,mit esznek, így el is hiszem. Hogy maga a hús hiánya ebben mennyiben játszik szerepet, nem tudom.
https://diet.blog.hu/2009/08/31/vegetarianus_etrend_1/full_commentlist/1#c7086022
Válasz erre: Vegetáriánus étrend 1
2009-09-16T11:24:45+02:00
2009-09-16T11:24:45+02:00
ardeacinerea
http://blog.hu/user/273408
<a href="http://diet.blog.hu/2009/08/31/vegetarianus_etrend_1?fullcommentlist=1#c6938292" class="reply_nick_48901" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6938292 );">@Blany</a>: Íme egy elvakult vega.<br />
:)<br />
3-4 év és könyörögsz majd egy kis húsért.
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c6943516
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2009-09-01T16:41:06+02:00
2009-09-01T16:41:06+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s?fullcommentlist=1#c6943220" class="reply_nick_221947" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6943220 );">@gigla</a>: <a href="mailto:zambori.zita@gmail.com">zambori.zita@gmail.com</a><br />
Írjatok nyugodtan!<br />
Babázok így kérek tőletek egy kis türelmet, de igyekszem néhány napon belül válaszolni
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c6943220
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2009-09-01T16:17:43+02:00
2009-09-01T16:17:43+02:00
gigla
http://blog.hu/user/221947
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s?fullcommentlist=1#c6939757" class="reply_nick_108274" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6939757 );">@Zzita</a>: Én szívesen igénybe venném ezt az e-mailes kapcsolattartást, ha lehet...<br />
Honnan tudhatnám meg az elérhetőségedet? (nem találtam itt aqz oldalon, de lehet, hogy csak figyelmetlenül néztem...)
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c6939757
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2009-09-01T12:12:20+02:00
2009-09-01T12:12:20+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s?fullcommentlist=1#c3165739" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 3165739 );">@Huszár József</a>: Nos igen. A gond a szemlélettel van. Azt hisze mkicsit az én szakmám szemléletével is. Talán akkor tudnám hatkéonyan kezelni a túlsúlyos embereket, ha magam is az lennék, de akkor hogyan lennék hiteles??? Jó mi? <br />
<br />
Na de visszatérve: ÉLETMÓDVÁLTÁS. ez s jolie joker. Jaja, de hogyan??? Hiába mondogatja neke mvalaki: változtasd meg az életmódodat... ez olyan mintha azt mondanák: gazdagodj meg! HA olyan könnyű lenne mindenki meg tudná csinálni. Csak manapság, amikor annyi de annyi mindent akarunk egy napba belesűríteni, legkevésbbé jut idő magunkra. Nekem az egyik célom, úgy segíteni a túlsúlyos emberken, hogy napi email kapcsolattal egy életmódvátáson essenek át. addig, ameddig ez nem lesz rutin, addig segytenék nekik szoros kapcsolattal, amit aztán szép lassan le lehet építeni. Ez az elmélet. Aztán, hogy hány embernek segítene, nem tudom....
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c6939562
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2009-09-01T11:56:44+02:00
2009-09-01T11:56:44+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i?fullcommentlist=1#c713947" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 713947 );">@nyúl77</a>: <br />
Kedves Kommentelő!<br />
EZ ÍGY VAN!Természetesen a lélek is nagyon fontos, és én is egyre inkább látom, hogy ez így van. Van aki kövér, de nem érdekli. Van aki halálosan szenved tőle, és az önbizalma romokban.Itt nem azzal kell kezdeni, hogy ne egyél ezt meg azt!! A Szent Imre Kórházban Pados Gyula oszt.vez. főorvos igyekezett egy olyan teamet összesedni, akik a betegnek nem csak a kilóit, de a lelkét is kezelik. Sőt, olyan gyógyszeres terápiával is eredményesen segítenek a páciensnek amivel a legnehezebb kezdeti hónapokban sikerül átlendülni.<br />
<br />
Ez nem a reklám helye, tudom, és semmi érdkem nem fűződik hozzá, hogy őket ajánjam. Csupán tudom, hogy nem egy esetben nagyon jó eredményt értek el. Kerssétek fel őket, ha tehetitek!
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c6939304
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2009-09-01T11:36:12+02:00
2009-09-01T11:36:12+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i?fullcommentlist=1#c712665" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 712665 );">@Ansinn</a>: Szia!<br />
<br />
Majd gyúrunk rá.... engem is foglalkoztat ez a kérdés, de még nem mert egy ilyen dologba belevágni, mert úgy érzem pár évet el kell töltenem a szakmában ehhez. De fejben már foglalkoztat az ötlet!
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c6939281
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2009-09-01T11:34:38+02:00
2009-09-01T11:34:38+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i?fullcommentlist=1#c712511" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 712511 );">@Igi</a>: <br />
Ez így van. Sajnos a genetikát nehéz megregulázni, sokszor lehetelen. De azt hiszem annak oka van, hogy 100-200 évvel ezelőtt nem volt ennyi túlsúlyos. Ha megnézed a dolgokat, az elhízás a jóléti tárdsadalom egy olyan hozadéka, amit nem lehet a genetikával magyarázni. Amerikában indult, aztán elérte Angliát, és halad kelet felé, mint egy járvány. Amerikában már minden második gyerek elhízott, as Angliában minden harmadik, és a tendencia nálunk is a plusz kilók felé mutat. A genetika 200 év alatt nem csinál ilyet. Egy ilyen mérvű, populáció szintű mutációhoz a 200 év nagyon kevés- Ehhez több nemzedék kell. <br />
<br />
Hacsak nem egy olyan tényező a kiváltó ok, amit eddig nem vizsgáltak, nem vettek figyelembe. De ez csak spekuláció, ebbe ne menjünk bele. <br />
<br />
A lényeg, hogyaz elhízottak nagy százalékát jó hatásfokkal lehet kezelni mozgással és logikusan felépített diétával.<br />
<br />
Ami a yoyo effektust illeti amiről írtál, nos annak egy jó módja van: fel kell táplálni a szervezetet, hogy az anyagcsere kicsit visszaálljon normálba,(akkor i ha 120 kiló az illető. Leglább 2 hétig rendesen kell enniÍ!) majd lehet fogyókúrázni. Erről részletesebben egy következő postban írok.
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c6939169
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2009-09-01T11:26:26+02:00
2009-09-01T11:26:26+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
<a href="http://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i?fullcommentlist=1#c5892281" class="reply_nick_274895" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5892281 );">@Pulú</a>: Szia!<br />
<br />
Bocs, hogy csak most írok vissza! Kisbabázok... <br />
Remélem még nem késő. <br />
Keress fel, hátha tudok segíteni! <a href="mailto:zambori.zita@gmail.com">zambori.zita@gmail.com</a>
https://diet.blog.hu/2009/08/31/vegetarianus_etrend_1/full_commentlist/1#c6939130
Válasz erre: Vegetáriánus étrend 1
2009-09-01T11:23:23+02:00
2009-09-01T11:23:23+02:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
Kedves Blany!<br />
Ezek szerint nem olvastal el elég figyelmesen az írásomat! Azt nem is mondtam ,hogy nem tudja felveni, csupán alacsonyabb hatásfokkal, ezért oda kell figyelni, hogy megfeleő mennyiséget fogyasszunk az adott tápanyagból. Ez a cikk elsősorban nem azoknak szól akik jól, és ügyesen állítják össze az étrendet. <br />
Akutatási eredményeket pedig követem...
https://diet.blog.hu/2009/08/31/vegetarianus_etrend_1/full_commentlist/1#c6938292
Válasz erre: Vegetáriánus étrend 1
2009-09-01T10:17:07+02:00
2009-09-01T10:17:07+02:00
Blany
http://blog.hu/user/48901
Attól tartok, nem követed a kutatási eredményeket, ugyanis évek óta tudjuk, hogy nincs olyan tápanyag, amit növényből ne tudna a szervezetünk felvenni. <br />
Javaslom, olvasd el ezt az írást, és tanulmányozd a linkeket is:<br />
<a rel="nofollow" href="http://kivalo-egeszseg.blogspot.com/2009/08/nyerseves-felso-fokon-tim-vanorden-nel.html">kivalo-egeszseg.blogspot.com/2009/08/nyerseves-felso-fokon-tim-vanorden-nel.html</a>
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c5892281
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2009-05-18T16:05:17+02:00
2009-05-18T16:05:17+02:00
Pulú
http://blog.hu/user/274895
Látom régen írtak ide ezért most én írom le a véleményem. Lehet,hogy nem tudok sok újat mondani mégis megpróbálok. Én egy 13 éves lány vagyok és sajnos túlsúlyos. Nagyon sokan gúnyolnak a súlyom miatt az iskolában még most is. A legrosszabb , hogy a szüleim és a tesóim is gúnyolódnak velem. Manapság a rokonaim és a barátaim is, és ez nagyon rosszul esik nekem, bár ők ezt nem fogják fel. Azt hiszik nem bántanak meg mert nem mutatom ki, mikor belül síró roham törne rám de vissza kell tartanom mert nem akarom őket ezzel megbántani. Kamasz korban élek mégsem lehetek olyan mint egy igazi kamasz mert túlsúlyos vagyok és nem érzem magam szépnek. Minden reggel odaállok a tükör elé és mikor már azt hinném hogy szép vagyok elgondolkodok és rájövök hogy kövér vagyok és még az anyukám is vékonyabb mint én . Nem tudják mi zajlik bennem mikor mondanak valamit a súlyommal kapcsolatban. Utálom mikor anyukám azt mondja hogy "jó nadrágom van ? Kriszti kihízta én meg belefogytam " Utáltam ezt a mondatot és minden mondatot ami ehez hasonló!! Mikor felhozom hogy 5 nap alatt lelehet adni 5 kilót és kipróbálom azt mondják drasztikus és hogy nem is kell lefogynom meg amúgy sem tudnám végig csinálni . Utálom őket ezért, mert mindig megbántatank a súlyommal és utána meg azt mondják hogy nem kell lefogynom . Már az sem érdekel ha drasztikusan de le akarok fogyni . Mindennél jobban vágyom arra hogy vékony legyek és hogy ne gúnyolódjanak velem és ne csúfoljanak ki . <br />
VÉKONY AKAROK LENNI !!!!!!!
https://diet.blog.hu/2008/07/22/az_omega3_segitseg_a_depresszioban_szenvedoknek/full_commentlist/1#c4518383
Válasz erre: Az Omega3 segítség a depresszióban szenvedőknek
2009-01-14T22:37:13+01:00
2009-01-14T22:37:13+01:00
deklerb
http://blog.hu/user/176359
Kedves Blogtulajdonos!<br />
<br />
Egészséggel kapcsolatos blogunk hasonló témakört dolgoz fel, mint az Öné. MI a higiéniás termékek veszélyes összetevőire hívjuk fel a figyelmet. <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.mi-csapatunk.blog.hu">www.mi-csapatunk.blog.hu</a><br />
<br />
Írjon nenkünk, amennyiben bővebb infot szeretne:<br />
<br />
<a href="mailto:dannlergyorgy@t-email.hu">dannlergyorgy@t-email.hu</a>
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c3165739
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2008-08-25T11:41:20+02:00
2008-08-25T11:41:20+02:00
Huszár József
Nagyon sokféle fogyókúrás módszer létezik, ezek többé-kevésbé használnak is a kúra ideje alatt. A gond csupán akkor kezdődik, ha abbahaggyuk a fogyókúrát, mert azt gondoljuk, leadtuk a súlytöbbletet. Ezért szokott előfordulni, hogy nagyon sokan visszahíznak. A nehezen leadott kilókat újból felszedjük. Mit lehet tenni? Nem akarom megvádolni a fogyókúrás termékeket gyártó cégeket, de bizony van aki (tisztelet a kivételnek) rászoktatja a fogyasztókat a saját termékeikre és ezeket folyamatosan kell fogyasztani, különben visszahízik. Vannak ilyenek is, de józanul belegondolva, ki hiszi el, hogy amit esetleg 5-10 év alatt felhalmoztunk, attól majd pár hónap alatt megszabadulunk? Ilyen nincs, vagy legalábbis anélkül, hogy a szervezetünk ezért ne büntetne meg. Mert előbb-utóbb megérezzük a fogyókúrák hatását: tápanyaghiány stb. Engem Tóth Gábor független előadásai (nonprofit cégnél dolgozik, így nem befolyásolják) győztek meg, hogy az egészséges táplálkozás és mozgás a legfontosabb. Vannak akik öröklik az elhízásra<br />
hajlamosságot, de akinek nincs ilyen problémája, az biztosan le fog tudni fogyni, ha odafigyel a testmozgásra és táplálkozásra. Az előadások meghallgathatóak itt: <a rel="nofollow" href="http://www.vitaminbank.hu/index/toth_gabor.php">www.vitaminbank.hu/index/toth_gabor.php</a> A rendszerességet emelném még ki, mert csak akkor lehet maradandó és hosszútávú eredményt elérni, ha kitartóan és rendszeresen étkezünk, mozgunk. Eleinte nehéz, mert nem szoktunk hozzá, de a későbbiekben ez az életvitel általánossá és megszokottá válik. Sőt, talán rosszul fog esni, ha kimarad egy-egy edzés, vagy nehéz, zsíros ételt kell megenni.<br />
<br />
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c2927562
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2008-07-29T13:06:16+02:00
2008-07-29T13:06:16+02:00
Huszár József
A 40 év felettieknek különösen érdemes lenne odafigyelni a táplálkozásra. Sajnos sokan ugyanúgy táplálkoznak, mint 20 évesen, pedig a kor előrehaladtával kevésbé dolgozzuk fel a zsíros, nehéz ételeket. Ennek a következménye az elhízás. Több gyümölcsöt, zöldséget, folyadékot kellene fogyasztani.
https://diet.blog.hu/2008/07/22/az_omega3_segitseg_a_depresszioban_szenvedoknek/full_commentlist/1#c2861408
Válasz erre: Az Omega3 segítség a depresszióban szenvedőknek
2008-07-22T10:27:58+02:00
2008-07-22T10:27:58+02:00
algabalga
http://blog.hu/user/79222
Szia! Ha szeretnéd oldalad látogatottságát növelni, gyere honlapomra.<br />
Több lehetőség közül is választhatsz.<br />
Mivel hasonló témájúak az oldalaink szeretném felajánlani társoldal lehetőségemet is. Ebben az esetben honlapom jól látható helyre teszlek ki, de cserébe ugyan ezt kérem<br />
<br />
Honlapom.<a rel="nofollow" href="http://kri-fu-fa.gportal.hu/">kri-fu-fa.gportal.hu/</a><br />
<br />
ingyenes reklám lehetőségek lehetőségek:<br />
<a rel="nofollow" href="http://kri-fu-fa.gportal.hu/gindex.php?pg=27501900">kri-fu-fa.gportal.hu/gindex.php?pg=27501900</a><br />
<br />
üdvözlettel FloraKri<br />
<br />
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c1719600
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2008-03-14T19:20:44+01:00
2008-03-14T19:20:44+01:00
Zámbori Zita
http://blog.hu/user/108274
Kedves Tamás!<br />
<br />
A fogyókúra azért lehet ártalmas, mert a szervezetben a hirtelen felszabaduló zsír, a benne lekötött méreganyakokkal együtt bomlik le. Mint amikor kiszakad egy zsák sóder, és a luk méretétől függően folyik ki belőle az anyag... nos ez a luk esetünkben a fogyás intenzitás. Ha a fogyás gyors, nem csak metabolikus acidózis, és káros zsír lebontási oxidációs termékek keletkeznek, de ha a zsírt túl gyorsan égetjük el, annyira megnőhet az oxidítív (reakcióképes szabad oxigéngyököt tartalmazó anyag) mennyisége, hogy az már káros is lehet. Ezért fontos ,hogy a fogyást lassan érjük el, és fogyasszunk mefelelő mennyiségben antioxidánst: C-vitamin, E vitamin, és ne csak tablettában. Sok gyümölcs, zöldség, telejes kiőrlésű gabona, csírák, mérsékelt máj, hús, hal, tojás, és olivaolaj fogyasztása ajánlott. <br />
A mérsékelt itt hangsúlyos. A túlzott bevitel A vitaminból, olva olajból pl bizonyítottan rákkeltő. Tehát répa és sütötök , máj tojás stb fogyasztása mellett lehetőleg csak olyan vitamint válasszunk amelyben az A vitamin a napi ajánlott mennyiság (RDA) max 45%-a. Ne főzzünk olivaolajjal, mert a hő hatására pont olyan jobbára a zsírsav összetétele mint a napraforgó olajnak. Ajánlom azonban az ismert elnevezésű.. duo, és .... Trió olajokat. Ezekben Omega + zsírsavak is vannak (lsd hal) és mivel megfeleő az összetételük nem kell arra figyelni, hogy miből mennyit viszek be.<br />
Az előnyös zsírsavösszetétel pedig elősegíti a szabad gyökök megkötését, kürülását, pozitív irányba befolyásolja az anyagcserét, így segítve a fogyást. Szép barokkos kört futottam, de remélem válaszom kielégítő volt.
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c1305862
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2008-01-19T22:17:16+01:00
2008-01-19T22:17:16+01:00
KarrierExpressz
Zita,<br />
<br />
Nem régiben egy azt hiszem német felmérés azt állította, hogy a fogyókúra, többet árt mint használ...<br />
Még akkor is, ha a lefogyást követő visszahízás elmarad.<br />
Mindezt logikusan alátámasztotta, valahol azt kell mondjam igaza van, máskor tiltakozom. <br />
A táplálkozás területén mind gyakoribb ez az érzés bennem, amikor szakemberek ezt a témát érintik, jön elő ez a kettősség, amikor azt kell mondjam, hogy ha szakemberek nem tudják eldönteni akkor én, hogyan döntsek melyik a jó? Hagyományos orvoslás kontra Dr. Lenkei<br />
<br />
Egy igazi tényfeltárás már jól jönne!<br />
<br />
Üdv.: <br />
Taubert István<br />
Karrier Tanácsadó<br />
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c1263063
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2008-01-11T22:13:57+01:00
2008-01-11T22:13:57+01:00
musi
http://blog.hu/user/84572
Nem véletlen... a felsorolt betegségek közül mindegyiket a feldolgozott, szemét kaják okozzák!
https://diet.blog.hu/2007/08/24/a_jo_fogyokura_alapjai_ii_metabolkis_x_s/full_commentlist/1#c1238027
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai II. - Metabolikus X szindróma
2008-01-08T11:23:11+01:00
2008-01-08T11:23:11+01:00
Bukowszky
http://blog.hu/user/34363
jó.
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c757919
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-09-04T20:36:21+02:00
2007-09-04T20:36:21+02:00
efi
http://blog.hu/user/17732
Igi.<br />
Igen ez az egyszerű, könnyen érthető, elegáns,kényelmes, mindazonáltal teljesen téves elképzelés. Ha valaki nem eszik, az nem fog hízni. Az emberek többsége teljesen el van tévedve, mikor olyanokat mond, hogy nem is eszek sokat. Mihez képest? Egynormál reggeli+menza ebéd+vacsorával kb 150%-ra sikerült máris teljesíteni a napi adagot.A többség kényszert érez pl, hogy az utolsó falatig megegyen mindent, amit elétesznek, mert "így tanította a nagymama is". Tipikus példája, mikor a delikvensek átballagnak a munkahelyi menzára és az utolsó morzsáig bedörgölik. Mindig. És 5 perc alatt.
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c718681
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-22T15:16:01+02:00
2007-08-22T15:16:01+02:00
KedvLM
Kedves nyul77!<br />
Igazad van de csak részben!<br />
"Semmiböl sem lesz valami!"<br />
!Ha nem veszed magadhoz a kalóriákat nem hizhatsz.Igaz a stressz hatására a kortizol szint megemelkedik a szervezetben,ami a szövetekben való viz beépülését idézheti elö,hasonlóképpen mintha kortizon tartalmú gyógyszert szed az ember.Az anyagcsere zavarát sok minden okozhatja ami elhizáshoz vezethet.A legjobb "résen lenni" nem addig várni amig 15 kilót felszedünk hanem 2-3 kiló túlsúly esetén növeljük a mozgást ami a zsirháztartást csökkenti és ujjra "visszajönnek" az izmok .A korral nö a mozgáshiány, igaz hormonok is közrejátszhatnak de ahogy már irtam "semmiböl nem lesz valami".Elöbb mozogmi aztán annak megfelelöen pótólni a felhasznált energiát ez a tanácsom!Magam is igy fogytam le a szorongásból való evéssel felszedet 10kilót csak 4 hónap alatt.Ez 4 éve volt azóta tartom a sulyom de résen vagyok ám!
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c713947
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-21T11:42:25+02:00
2007-08-21T11:42:25+02:00
nyúl77
Valahogy senki nem emliti a lelki dolgokat. Pedig nálam erről van szó. <br />
Hizásra hajlamos vagyok ugyan, de soha nem figyeltem azt, hogy mit eszek és mennyit mégis jó alakom volt mindig. (kivéve 3 évvel ezelöttig) A kilók száma sem érdekelt sose. Ha jól éreztem magam a bőrömben akkor minden rendben volt. Gyerekként sportoltam is mindent ami csak megtetszett. Egészen az általános iskola végéig. Aztán a középiskolában alig vártam a testnevelés órákat. Soha nem hiányoztam vagy ilyesmi. Persze a középiskolának is vége lett és azon kaptam magam, hogy keresem a lehetőséget a mozgásra. Akkor jött a "drága" edzőterem, amit általában anyagi okok miatt abbahagytam. Végül azt vettem észre, hogy nem mindegy mivel foglalkozom. Itt a munkámra gondolok. Volt egy remek állásom amit szerettem. Reklámmal foglalkoztam. Itt szinte mindig rohangálnom kellett, de nem volt kötve a munkaidőm. Ami persze azt jelenti, hogy reggeltől mikulásig tartott. Sajnos politikai okok miatt felszámolták a lapot. Új állásomban nem kellett jönni-menni és nem is fizetett valami jól. Aztán hol volt állásom hol nem. Akkor már 27 éves voltam és elkezdtek jönni a kilók. Sok volt az anyagi probléma is körölöttem és a kilók jöttek tovább. Jelenleg 15 kg-mal vagyok megterhelve és tudom sajnos nem azon múlik, hogy milyen diétát csinálok hanem, hogy elégedett vagyok-e az életemmel. Jól érzem e magam a lelkemben. Ha a cikk irója vagy más ezt esetleg másképp gondolja, ne habozzon megirni a véleményét! Nyitott vagyok!
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c713414
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-21T09:02:47+02:00
2007-08-21T09:02:47+02:00
babafeju
Jajjj síííííííírok, úgy utálom a két éve rajta lévő pár kiló felesleget. Még beférek az ajtón, nem arról van szó, nadekérem akkoris!!! Pont annyi husi van rajtam, hogy leüvöltenek, ha a súlyomra panaszkodom, de már eggyel (néha kettővel) nagyobb ruhát hordok, mint 2éve. Borzalom... de azért szép az élet, mert a drága Kedvesem szereti fogni, ami van rajtam:)
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c712665
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-20T17:22:40+02:00
2007-08-20T17:22:40+02:00
Ansinn
Állati jó volna valami dolgozó, családdal étkező asszony számára is betartható módszert kitalálni. Én pl. fél ötig dolgozom, negyed hat-fél hat tájban érek haza. Ha öt után nem ehetem, az azt jelenti, hogy déltől a napot átéhezem, miközben persze vacsorát adok a szeretteimnek. Hát, tudod ki...!<br />
Az egészséges életmódról csak annyit, hogy kalóriaszámlálással én lefogytam egy év alatt 27 kg-ot. Ezután már életem nem a kalóriák és étkezések körül forgott, csak betarottam az általános szabályokat: magos kenyér, zsírszegény kaja, vörös helyett fehér húsok, mindenből a kalóriaszegény változat, napraforgó olaj helyett oliva, stb. napi fél óra könnyű mozgás, két-három hetente intezív tánc.<br />
Eredmény: 37 kg plusz, három év alatt.<br />
Én tudom, hogy a karcsúság megkönnyíti az életet, de azt, amit a ki- és bevitt kalóriák számolása tölt ki, azt minek?
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c712511
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-20T15:41:41+02:00
2007-08-20T15:41:41+02:00
Igi
Lemaradt egy apróság, amiről azért illik szólni, mégpedig az, hogy van olyan ember aki akár mit tesz nem fogy le, sőt a fogyókúra dacára tarja a súlyát egészen extrém határokig.A szervezete genetikailag annyira tolerálja a táplálék megvonást hogy abban az esetben mikor az illető fogyizni kezd az ő szervezete beáll valamiféle hiány gazdálkodásra és juszt sem veszít a tömegéből, csak az első pár napban aztán szépen a csökkentett kaja ellenére vissza hízza az elvesztett kilókat.Ezért mondom sok embernek jöhet az épp aktuális ész osztó fitnesz hős, a genetika nem kikerülhető.
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c712490
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-20T15:34:21+02:00
2007-08-20T15:34:21+02:00
Igi
Tévedés lesz Kedves. Nem havi 5 - 7 kgt mondtam ,hanem 1 hónap alatt megy le az a fránya 5 - 7 kg azt meg kell tartani ugyan ezzel a módszerrel és ezután csak nagyon óvatosan megy le pár kiló, ha valami úton módon nem ütközik mondjuk genetikai \" akadályba \" A csodás 1 hó alatt 15 - 20 kiló csak fitnesz guruknak megy és csak bulvárlapok szereplőinek :-) üdv Igi
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c712454
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-20T15:18:15+02:00
2007-08-20T15:18:15+02:00
Zambori Zita
http://blog.hu/user/53313
Csakannyit tennék hozzá, hogy a havi 7 kg-t kicsit soknak tartom. Max 5, de inkább kevesebb. Amit 15 év alatt szedtünk fel, azt ne akarjuk 15 nap leadni!!! Ehhez több év, kitartás, és életmód változás szükséges ( a szerk.) <br />
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c712428
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-20T15:03:55+02:00
2007-08-20T15:03:55+02:00
Igi
Fogyókúra , káposztalevessel ide norbiszisztem ducitornával oda ez csak a kilók tologatása, ami egy idő után sikk lesz de nem hat az istennek sem mert a sok árva elfelejt egy két apróságot. Mint pl genetikai adottság, akarat gyengeség és a saját maguk ámítása során jól bevált " csak egy kis nasi " című játék. Van azonban egy igen jó és bevált fogyi tippem és aki eddig komolyan vette le is foggyant tőle, na nem 30 - 40 dekát és nem is a kóros és ezért orvosi segítsére szorulók 30 - 40 kilóját de az optimális 1 hó alatt tartós fogyást eredményező 3 - 7 kg-t. Tehát a tipp : reggel kaja, délelőtt kaja, délben kaja és a varázsige ...délután 5 után semmi esetben nem enni csak inni no nem szeszt csak ásványvizet ,vagy gyümölcslevet ha cukros akkor csak keveset de a cukormentes vackokat nem ajánlom. Egy gyakorló természetes gyógymódokkal foglalkozó varázsló
https://diet.blog.hu/2007/08/19/a_jo_fogyokura_alapjai_i/full_commentlist/1#c712055
Válasz erre: A jó fogyókúra alapjai I.
2007-08-20T11:00:02+02:00
2007-08-20T11:00:02+02:00
Összetett
Kicsit vitatkoznék, mert tényleg visszajöhetnek a kilók, ha fogyókúra után az ember ott folytatja, ahol abbahagyta. A másik meg az, ha már szükséges a fogyás (magas vérnyomás, egyéb más bajok), akkor mindenképpen drasztikus a kúra, mert másképpen nem lehet eredményt elérni.<br />
Meg kell nézni, hogy mennyi egy orvosilag ajánlott adag egy egész napra. Megdöbbentően kevésnek tűnik, még azok számára is, akik egyébként nem esznek sokat. Az viszont tény, hogy általában jóval többet eszünk, mint szükséges. Ha valamiről le kell szokni, akkor erről, mint írod az elején.